Wednesday, 28 November 2012

hancur hati

assalammualaikum :)
ape khabar semua . harini ika nak cerite pasal cousin ika -alifah-
kenalkan ? hihi . actually harini dia sedih . bile org yang dia harapkan , orang yg dia sayang tipu dia . nak tau sape laki tuh ? muhammad nazrin name gelaran dia yen . okay ! ika nak start cerita ny . kebelakangan ny yen ny melarikan diri dia dari alifah . alifah msg dia tak balas . alifah call dia tak angkat . kalau angkat pun .. bukan dia yang jawab . adik dia madihah . if bukan madihah jawab mak tiri alifah dia yg jawab . nak tau mak tiri dia ckp ape ? 'this is the voicemail box for the number bla bla bla bla' macam bangang kan laki tuhh . sengall gilerr ! rase nak belasahh je dia tuhh . dia ingt alifah ny takde perasaan ke ape . tengin punyee laki !! dan harini ika telefon laki tuh tanye dia . ape masalah dia dengan alifah . dia just jawab takde pape . habis tuh ika ckp yg tak angkat call dia dgn tak balas msg dia knpe dia cakap "aku dah ade awek" bapak senangg jee dia ckp kan . laki takde perasaan yen ny . memang tengin lahh !! huh !! alifah ny bukan main tunggu dia sampai habes SPM lah ny .. ny balasan dia dekat alifah . ingt alifah ny binatang ka ape nak buat mcm tuh . haishh ! seriouslyy kesian tgok alifah tadi bile dia tau yg yen ny ade awekk . hm . nak buat mcm mane kan dah takde jodoh . mungkin jodoh dia bukan dgn yen . mungkin jodoh dia dengan laki-laki yg lebih baikk dari yen . yessss i hope so muchh ! hm . okay lahh ,. tu jee yg nak ika ceritee . hehhee . bye2 . selamat pagiiii ^^

No comments:

Post a Comment